Powered by Smartsupp
Previous
Next

Wkład MARUNI MS-32 450mm śr.diagonalny

Indeks: 01/06/28432
92,36 zł
brutto
75,09 zł 75.09 €
netto

Ilość

Wkłady wulkanizacyjne do opon diagonalnych MARUNI typ MS

Nazwa wkładu: MS-32
Rozmiar: 450 mm
Liczba warstw: 8

Wkład diagonalny Maruni MS-32 

  • Wkłady MB/MS służą do naprawy opon diagonalnych, począwszy od samochodów osobowych, aż po maszyny budowlane.
  • Są złożone z wzmocnionej mieszanki gumowej i super wytrzymałych wewnętrznych włókien nylonowych.
  • Z zewnątrz pokryte są warstwą ochronną, zabezpieczającą przed wpływem wysokiej temperatury.
  • Łatwe w zastosowaniu.
  • Reakcja adhezji wulkanizacyjnej zachodzi szybko i pewnie.
  • Łaty MB/MS można stosować w naprawach na gorąco.
  • Najlepiej stosować z płynem wulkanizacyjnym Super Valkarn oraz uszczelniaczem SEALINER.
  • Do napraw boku opony należy stosować wkłady MS, do pozostałych - MB.

Naprawa boku opony na gorąco z zastosowaniem materiałów wulkanizacyjnych MARUNI

Potrzebne materiały:

  • guma do dublowania wkładów FL-05
  • guma do napraw na gorąco FL-05
  • płyn wulkanizacyjny Super Valkarn
  • uszczelniacz Sealiner
  • płyn do szorstkowania Buffer
  • wkład diagonalny MS-05

Materiały Maruni naprawa na gorąco

Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni
Za pomocą noża obrotowego, wyrównać miejsce uszkodzenia od strony zewnętrznej. Za pomocą stożkowatego kamienia szlifierskiego nadać uszkodzeniu kształt stożka. Za pomocą szlifierki wolnoobrotowej wyszorstkować uszkodzenie od strony zewnętrznej opony.
Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni
Po stronie wewnętrznej opony narysować krzyż, w którego centrum znajduje się uszkodzenie. Wyszorstkować miejsce uszkodzenia szlifierką wolnoobrotową. Za pomocą odkurzacza pneumatycznego usunąć powstałe zanieczyszczenia i pyły.
Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni
Zmierzyć średnicę i głębokość uszkodzenia. Pokryć uszkodzenie od zewnątrz klejem do napraw na gorąco i odczekać do wyschnięcia. Pokryć klejem do napraw na gorąco fragment opony, do którego przyklejona zostanie guma Filler i poczekać do wyschnięcia.
Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni
Przyłożyć wycięty fragment gumy Filler do uszkodzenia i docisnąć za pomocą rolki. Wyciąć pasek gumy FILLER o rozmiarze adekwatnym do uszkodzenia, usunąć folię ochronną i podgrzać na płycie grzewczej. Wypełnić uszkodzenie gumą FILLER uważając, by do środka nie dostało się powietrze.
Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni
Po wypełnieniu uszkodzenia gumą FILLER, z lekkim nadmiarem, użyć rolki do dociśnięcia wypełnienia. Zdjąć folię ochronną z gumy umieszczonej po stronie wewnętrznej opony. Przekrój przez uszkodzenie wypełnione gumą FILLER.
Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni
Zabezpieczyć celofanem naprawiane miejsce od wewnątrz i od zewnątrz opony. Ogrzać naprawiane miejsce termopresem (około 4 min. na każdy centymetr długości – termopres musi być rozgrzany) Wyrównać uszkodzenie za pomocą szlifierki wolnoobrotowej.
Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni
Przyłożyć wkład GBS od strony wewnętrznej opony i obrysować go z lekkim nadmiarem. Zwrócić uwagę na prawidłowy kierunek wkładu. Spryskać wyznaczone miejsce spray’em Liquid Buffer, aby usunąć zanieczyszczenia i tłuszcze z miejsca naprawy. Za pomocą skrobaka usunąć zanieczyszczenia.
Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni
Wyszorstkować wyznaczony obszar szlifierką wolnoobrotową. Za pomocą odkurzacza pneumatycznego usunąć powstałe zanieczyszczenia i pyły. Usunąć folię zabezpieczającą z wkładu, uważając, by nie dotknąć strony przylegającej, a następnie pokryć płynem Super Valkarn G, poczekać do wyschnięcia.
Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni
Przymocować gumę FLOATER do wkładu od strony przylegającej i docisnąć za pomocą rolki, uważając, by pomiędzy wkład a gumę nie dostało się powietrze. W przypadku powstania bąbli, przekłuć gumę igłą. Odciąć niepotrzebną część gumy, pozostawiając fragment nieco większy od wkładu. Usunąć folię zabezpieczającą z gumy FLOATER, nie dotykając strony przylegającej.
Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni
Pokryć stronę przylegającą gumy płynem Super Valkarn i poczekać do wyschnięcia. Posmarować obszar aplikacji wkładu płynem Super Valkarn G i poczekać do wyschnięcia. Gdy płyn przeschnie, zluzować rozwieracz do opon i zamontować wkład.
Naprawa na gorąco Maruni Naprawa na gorąco Maruni
Dokończyć naprawę dociskając wkład rolką, od centrum wkładu w kierunku zewnętrznym, aby usunąć powietrze z miejsca naprawy. Schemat przekroju naprawy na gorąco




Zapytaj o produkt

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.