Wybierz Kategorię
Nowości
Materiały wulkanizacyjne
expand_moreexpand_lessCiężarki do wyważania kół
expand_moreexpand_lessZawory
expand_moreexpand_lessMateriały eksploatacyjne
expand_moreexpand_lessNarzędzia
expand_moreexpand_lessTPMS
expand_moreexpand_lessKlimatyzacja samochodowa
expand_moreexpand_lessKompresory i pneumatyka
expand_moreexpand_lessUrządzenia warsztatowe
expand_moreexpand_lessAkcesoria do urządzeń warsztatowych
Polecane
→ OKAZJE ←
Marki
expand_moreexpand_less
10szt. Łatka MARUNI MU-00 43mm do opon
Indeks: 90/01/04/28200/ZESTAW
14,19 zł
brutto
11,54 zł
11.54 €
netto
Ilość
Uniwersalne łatki do naprawy opon samochodowych, opracowane przez renomowaną japońską firmę MARUNI.
Właściwości produktu:
- łatka jest uniwersalna, stosowana zarówno w oponach radialnych, jak i diagonalnych,
- przeznaczona wyłącznie do naprawy przebić gwoździowych,
- umożliwia łatwą naprawę małych uszkodzeń,
- brak kordów oraz elastyczna struktura,
- poszczególne warstwy są trwale połączone i nie ulegają rozwarstwieniu,
- średnica łatki: 43 mm,
- numer referencyjny produktu: 28200,
- zapakowane w woreczek strunowy - 10 szt.
Produkty powiązane dla wyższej skuteczności naprawy:
- Płyn wulkanizacyjny do opon Maruni SUPER VALKARN G,
- Kołek Maruni STEM,
- Uszczelniacz Maruni SEALINER
Jak naprawić przebitą oponę za pomocą łatki uniwersalnej oraz kołka STEM
![]() |
![]() |
![]() |
Za pomocą szczypiec usuń ciało obce z opony, a następnie zaznacz kredą miejsce uszkodzenia | Kilkakrotnie przewiercić uszkodzenie frezem od strony zewnętrznej i wewnętrznej opony | Usunąć folię ochronną z kołka STEM i posmarować płynem wulkanizacyjnym Super Valkarn |
![]() |
![]() |
![]() |
Wprowadzić odrobinę płynu Super Valkarn do kanału uszkodzenia | Jeśli dysponujesz kołkiem bez druta prowadzącego, zastosuj przeciągacz kołka | Wprowadzić kołek STEM do kanału uszkodzenia od wewnętrznej strony opony |
![]() |
![]() |
![]() |
Odetnij końcówkę kołka po stronie wewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni | Przyłóż łatę do opony i za pomocą kredy zaznacz obszar trochę większy od niej | Na zaznaczonym obszarze zastosuj Liquid Buffer do oczyszczenia oraz chemicznego szorstkowania opony. Usuń skrobakiem brud i smar. |
![]() |
![]() |
![]() |
Za pomocą szlifierki wolnoobrotowej oszorstkuj mechanicznie zaznaczony obszar. | Przy pomocy odkurzacza pneumatycznego zbierz kurz i opiłki gumy. | Równomiernie i dokładnie nałóż płyn wulkanizacyjny Super Valkarn na zaznaczony obszar, a następnie zaczekaj aż dokładnie wyschnie. |
![]() |
![]() |
![]() |
Usuń folię aluminiową z łatki i przyłóż do opony, nie dotykając palcami obszaru przylegania. | Dokładnie docisnąć łatkę za pomocą rolki, kierując się od środka ku brzegom, usuwając pęcherze powietrza. | Odetnij końcówkę kołka po stronie zewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni. Zabezpiecz naprawiany obszar za pomocą płynu Maruni Sealiner, aby zapobiec wyciekom powietrza. Naprawa jest kompletna. |
Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami: Producent i osoba odpowiedzialna za produkt
Bezpieczeństwo produktów
Producent
- Maruni Industry Co., Ltd.
- 3-11-1, Shariji, Ikuno-ku
- 544-0022 Osaka
- Japonia
- webmaster@maruni-ind.co.jp
- 81-6-6716-4171
Osoba odpowiedzialna
- Świstowski Sp. z o. o
- Rydygiera 41a
- 87-100 Toruń
- Polska
- safety@swistowski.pl
- +48566485452