- Nowości
- Materiały wulkanizacyjneexpand_moreexpand_less
- Ciężarki do wyważania kółexpand_moreexpand_less
- Zaworyexpand_moreexpand_less
- Materiały eksploatacyjneexpand_moreexpand_less
- Narzędziaexpand_moreexpand_less
- TPMSexpand_moreexpand_less
- Klimatyzacja samochodowaexpand_moreexpand_less
- Kompresory i pneumatykaexpand_moreexpand_less
- Urządzenia warsztatoweexpand_moreexpand_less
- Akcesoria do urządzeń warsztatowych
- Outlet
- Polecane
ELEKTR. Łatka MARUNI EV MU-S0 60mm kwadrat do opon (10 szt.)
Indeks: 90/02/041/28230/ZESTAW
11,05 zł
brutto
8,98 zł
8.98 €
netto
Ilość
Łatka MARUNI EV MU-S0 (WIADERKO) 45mm kwadrat do opon 10 szt. - do napraw opon samochodów elektrycznych
Łatki EV do opon Maruni MU to materiały do naprawy opon do samochodów elektrycznych.
Łatki EV do opon Maruni MU-S0 to wysokiej jakości materiały naprawcze dedykowane do opon samochodów elektrycznych. Produkt charakteryzuje się zwiększoną trwałością i elastycznością, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnych pojazdów elektrycznych, które wymagają specjalistycznych rozwiązań naprawczych.
Stosowanie dedykowanych łatek do opon EV, takich jak Maruni MU-S0, ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa i długowieczności opon w pojazdach elektrycznych, które generują większy moment obrotowy oraz mają wyższe wymagania techniczne w porównaniu do tradycyjnych samochodów.
Cechy produktu:
- Zastosowanie: Do naprawy przebić opon na zimno, zarówno w oponach radialnych, jak i diagonalnych. Może być stosowana w obszarze czoła, barku i boku opony, w miejscach dopuszczalnych do naprawy.
- Wysoka trwałość: Specjalna konstrukcja zapewnia wytrzymałość i elastyczność, co gwarantuje trwałe połączenie z oponą, niezależnie od warunków eksploatacji.
- Bezpieczeństwo: Zastosowanie łatek EV Maruni pozwala na bezpieczną naprawę, co jest szczególnie ważne w przypadku pojazdów elektrycznych, gdzie równomierne rozłożenie obciążeń ma ogromne znaczenie.
- Uniwersalność: Idealne zarówno do napraw profesjonalnych w warsztatach, jak i do użycia w mniejszych serwisach. Łatki Maruni mogą być stosowane w połączeniu z kołkiem STEM, który wypełnia kanał uszkodzenia, co zwiększa skuteczność i trwałość naprawy.
Korzyści dla użytkownika:
- Trwałość i niezawodność: Naprawa wykonana przy użyciu łatek EV Maruni MU-S0 jest wyjątkowo trwała, co redukuje ryzyko ponownych uszkodzeń i zapewnia długotrwałą ochronę opony.
- Szybkość i ekonomiczność: Proces naprawy z użyciem łatek jest prosty i szybki, co pozwala na oszczędność czasu i kosztów.
- Odpowiednie do nowoczesnych pojazdów: Zaprojektowane z myślą o specyficznych wymaganiach opon samochodów elektrycznych, co sprawia, że jest to optymalny wybór dla warsztatów i serwisów obsługujących EV.
Jak naprawić przebitą oponę za pomocą łatki oraz kołka STEM
Za pomocą szczypiec usuń ciało obce z opony, a następnie zaznacz kredą miejsce uszkodzenia | Kilkakrotnie przewiercić uszkodzenie frezem od strony zewnętrznej i wewnętrznej opony | Usunąć folię ochronną z kołka STEM i posmarować płynem wulkanizacyjnym Super Valkarn |
Wprowadzić odrobinę płynu Super Valkarn do kanału uszkodzenia | Jeśli dysponujesz kołkiem bez druta prowadzącego, zastosuj przeciągacz kołka | Wprowadzić kołek STEM do kanału uszkodzenia od wewnętrznej strony opony |
Odetnij końcówkę kołka po stronie wewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni | Przyłóż łatę do opony i za pomocą kredy zaznacz obszar trochę większy od niej | Na zaznaczonym obszarze zastosuj Liquid Buffer do oczyszczenia oraz chemicznego szorstkowania opony. Usuń skrobakiem brud i smar. |
Za pomocą szlifierki wolnoobrotowej oszorstkuj mechanicznie zaznaczony obszar. | Przy pomocy odkurzacza pneumatycznego zbierz kurz i opiłki gumy. | Równomiernie i dokładnie nałóż płyn wulkanizacyjny Super Valkarn na zaznaczony obszar, a następnie zaczekaj aż dokładnie wyschnie. |
Usuń folię aluminiową z łatki i przyłóż do opony, nie dotykając palcami obszaru przylegania. | Dokładnie docisnąć łatkę za pomocą rolki, kierując się od środka ku brzegom, usuwając pęcherze powietrza. | Odetnij końcówkę kołka po stronie zewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni. Zabezpiecz naprawiany obszar za pomocą płynu Maruni Sealiner, aby zapobiec wyciekom powietrza. Naprawa jest kompletna. |