Płyn wulkanizacyjny do opon MARUNI SUPER VALKARN G CFC-FREE 100 ml
28,38 zł
Ilość
Łatki EV do opon Maruni MU to materiały do naprawy opon do samochodów elektrycznych.
Łatki EV do opon Maruni MU-S1 to wysokiej jakości materiały naprawcze dedykowane do opon samochodów elektrycznych. Produkt charakteryzuje się zwiększoną trwałością i elastycznością, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnych pojazdów elektrycznych, które wymagają specjalistycznych rozwiązań naprawczych.
Stosowanie dedykowanych łatek do opon EV, takich jak Maruni MU-S1, ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa i długowieczności opon w pojazdach elektrycznych, które generują większy moment obrotowy oraz mają wyższe wymagania techniczne w porównaniu do tradycyjnych samochodów.
Za pomocą szczypiec usuń ciało obce z opony, a następnie zaznacz kredą miejsce uszkodzenia | Kilkakrotnie przewiercić uszkodzenie frezem od strony zewnętrznej i wewnętrznej opony | Usunąć folię ochronną z kołka STEM i posmarować płynem wulkanizacyjnym Super Valkarn |
Wprowadzić odrobinę płynu Super Valkarn do kanału uszkodzenia | Jeśli dysponujesz kołkiem bez druta prowadzącego, zastosuj przeciągacz kołka | Wprowadzić kołek STEM do kanału uszkodzenia od wewnętrznej strony opony |
Odetnij końcówkę kołka po stronie wewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni | Przyłóż łatę do opony i za pomocą kredy zaznacz obszar trochę większy od niej | Na zaznaczonym obszarze zastosuj Liquid Buffer do oczyszczenia oraz chemicznego szorstkowania opony. Usuń skrobakiem brud i smar. |
Za pomocą szlifierki wolnoobrotowej oszorstkuj mechanicznie zaznaczony obszar. | Przy pomocy odkurzacza pneumatycznego zbierz kurz i opiłki gumy. | Równomiernie i dokładnie nałóż płyn wulkanizacyjny Super Valkarn na zaznaczony obszar, a następnie zaczekaj aż dokładnie wyschnie. |
Usuń folię aluminiową z łatki i przyłóż do opony, nie dotykając palcami obszaru przylegania. | Dokładnie docisnąć łatkę za pomocą rolki, kierując się od środka ku brzegom, usuwając pęcherze powietrza. | Odetnij końcówkę kołka po stronie zewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni. Zabezpiecz naprawiany obszar za pomocą płynu Maruni Sealiner, aby zapobiec wyciekom powietrza. Naprawa jest kompletna. |