Wybierz Kategorię 
            - Nowości
- Materiały wulkanizacyjneexpand_moreexpand_less
- Ciężarki do wyważania kółexpand_moreexpand_less
- Zaworyexpand_moreexpand_less
- Materiały eksploatacyjneexpand_moreexpand_less
- Narzędziaexpand_moreexpand_less
- TPMSexpand_moreexpand_less
- Klimatyzacja samochodowaexpand_moreexpand_less
- Kompresory i pneumatykaexpand_moreexpand_less
- Urządzenia warsztatoweexpand_moreexpand_less
- Akcesoria do urządzeń warsztatowych
- Polecane
- → OKAZJE ←
- Markiexpand_moreexpand_less
5szt. Łatka MARUNI MU-B0 52mm do opon
   Indeks:   90/01/04/28220/ZESTAW
                                    10,00 zł
                                            
                                                                                            brutto
                                    
                                                        8,13 zł
                                        8.13 €
                                            
                                                                                            netto
                     
			Ilość
Uniwersalne łatki do naprawy opon samochodowych, opracowane przez renomowaną japońską firmę MARUNI.
Właściwości produktu:
- łatka jest uniwersalna, stosowana zarówno w oponach radialnych, jak i diagonalnych,
- przeznaczona wyłącznie do naprawy przebić gwoździowych,
- umożliwia łatwą naprawę małych uszkodzeń,
- brak kordów oraz elastyczna struktura,
- poszczególne warstwy są trwale połączone i nie ulegają rozwarstwieniu,
- średnica łatki: 52 mm,
- numer referencyjny produktu: 28220,
- zapakowane w woreczek strunowy - 5 szt.
Produkty powiązane dla wyższej skuteczności naprawy:
- Płyn wulkanizacyjny do opon Maruni SUPER VALKARN G,
- Kołek Maruni STEM,
- Uszczelniacz Maruni SEALINER
Jak naprawić przebitą oponę za pomocą łatki uniwersalnej oraz kołka STEM
|  |  |  | 
| Za pomocą szczypiec usuń ciało obce z opony, a następnie zaznacz kredą miejsce uszkodzenia | Kilkakrotnie przewiercić uszkodzenie frezem od strony zewnętrznej i wewnętrznej opony | Usunąć folię ochronną z kołka STEM i posmarować płynem wulkanizacyjnym Super Valkarn | 
|  |  |  | 
| Wprowadzić odrobinę płynu Super Valkarn do kanału uszkodzenia | Jeśli dysponujesz kołkiem bez druta prowadzącego, zastosuj przeciągacz kołka | Wprowadzić kołek STEM do kanału uszkodzenia od wewnętrznej strony opony | 
|  |  |  | 
| Odetnij końcówkę kołka po stronie wewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni | Przyłóż łatę do opony i za pomocą kredy zaznacz obszar trochę większy od niej | Na zaznaczonym obszarze zastosuj Liquid Buffer do oczyszczenia oraz chemicznego szorstkowania opony. Usuń skrobakiem brud i smar. | 
|  |  |  | 
| Za pomocą szlifierki wolnoobrotowej oszorstkuj mechanicznie zaznaczony obszar. | Przy pomocy odkurzacza pneumatycznego zbierz kurz i opiłki gumy. | Równomiernie i dokładnie nałóż płyn wulkanizacyjny Super Valkarn na zaznaczony obszar, a następnie zaczekaj aż dokładnie wyschnie. | 
|  |  |  | 
| Usuń folię aluminiową z łatki i przyłóż do opony, nie dotykając palcami obszaru przylegania. | Dokładnie docisnąć łatkę za pomocą rolki, kierując się od środka ku brzegom, usuwając pęcherze powietrza. | Odetnij końcówkę kołka po stronie zewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni. Zabezpiecz naprawiany obszar za pomocą płynu Maruni Sealiner, aby zapobiec wyciekom powietrza. Naprawa jest kompletna. | 
Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami: Producent i osoba odpowiedzialna za produkt
Bezpieczeństwo produktów
Producent
- Maruni Industry Co., Ltd.
- 3-11-1, Shariji, Ikuno-ku
- 544-0022 Osaka
- Japonia
- webmaster@maruni-ind.co.jp
- 81-6-6716-4171
Osoba odpowiedzialna
- Świstowski Sp. z o. o
- Rydygiera 41a
- 87-100 Toruń
- Polska
- safety@swistowski.pl
- +48566485452
 
                     
                     
                     
                                                 
                                                 
                             
                            