- Nowości
- Materiały wulkanizacyjneexpand_moreexpand_less
- Ciężarki do wyważania kółexpand_moreexpand_less
- Zaworyexpand_moreexpand_less
- Materiały eksploatacyjneexpand_moreexpand_less
- Narzędziaexpand_moreexpand_less
- TPMSexpand_moreexpand_less
- Klimatyzacja samochodowaexpand_moreexpand_less
- Kompresory i pneumatykaexpand_moreexpand_less
- Urządzenia warsztatoweexpand_moreexpand_less
- Akcesoria do urządzeń warsztatowych
- Outlet
- Polecane
Wkład MARUNI MB-41 235mm śr.diagonalny
Indeks: 01/06/28341
39,91 zł
brutto
32,45 zł
32.45 €
netto
Ilość
Wkłady wulkanizacyjne do opon diagonalnych MARUNI typ MB
Nazwa wkładu: | MB-41 |
Rozmiar: | 235 mm |
Liczba warstw: | 6 |
- Wkłady MB/MS służą do naprawy opon diagonalnych, począwszy od samochodów osobowych, aż po maszyny budowlane.
- Są złożone z wzmocnionej mieszanki gumowej i super wytrzymałych wewnętrznych włókien nylonowych.
- Z zewnątrz pokryte są warstwą ochronną, zabezpieczającą przed wpływem wysokiej temperatury.
- Łatwe w zastosowaniu.
- Reakcja adhezji wulkanizacyjnej zachodzi szybko i pewnie.
- Łaty MB/MS można stosować w naprawach na gorąco.
- Najlepiej stosować z płynem wulkanizacyjnym Super Valkarn oraz uszczelniaczem SEALINER.
- Do napraw boku opony należy stosować wkłady MS, do pozostałych - MB.
Jak naprawić oponę diagonalną metodą na zimno
Potrzebne materiały:
|
Za pomocą szczypiec usuń obce obiekty z otworu w oponie i zaznacz kredą miejsce uszkodzenia | Kilkakrotnie przewiercić uszkodzenie frezem od strony zewnętrznej i wewnętrznej opony | Przełóż kołek przez przeciągacz (w kołkach nowego typu jest to zbędne, gdyż są one wyposażone w drut) |
Usuń folię ochronną z kołka STEM i posmaruj płynem wulkanizacyjnym Super Valkarn | Wprowadź odrobinę płynu Super Valkarn do kanału uszkodzenia | Jeśli dysponujesz kołkiem bez druta prowadzącego, zastosuj przeciągacz kołka Naprawa opony wkład Maruni MR i stem |
Przeciągnij kołek ciągnąc szczypcami od strony zewnętrznej opony. Fragment kołka powinien wystawać po stronie wewnętrznej opony | Odetnij końcówkę kołka po stronie wewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni | Przyłóż łatę do opony i za pomocą kredy zaznacz obszar trochę większy od niej. Zwróć uwagę na prawidłowy kierunek wklejenia wkładu - strzałki powinny wskazywać stopki opony. |
1Na zaznaczonym obszarze zastosuj Liquid Buffer do oczyszczenia oraz chemicznego szorstkowania opony. Usuń skrobakiem brud i smar. | Na zaznaczonym obszarze zastosuj Liquid Buffer do oczyszczenia oraz chemicznego szorstkowania opony. Usuń skrobakiem brud i smar. | Przy pomocy odkurzacza pneumatycznego zbierz kurz i opiłki gumy. |
Równomiernie i dokładnie nałóż płyn wulkanizacyjny Super Valkarn na zaznaczony obszar, a następnie zaczekaj aż dokładnie wyschnie. | Po poluzowaniu rozwieracza, usuń warstwę ochronną z wkładu naprawczego i przyłóż ją do opony, nie dotykając palcami obszaru przylegania. Zwróć uwagę na prawidłowy kierunek wklejenia wkładu - strzałki powinny wskazywać stopki opony. | Dokładnie docisnąć wkład naprawczy za pomocą rolki, kierując się od środka ku brzegom, usuwając pęcherze powietrza |
Odetnij końcówkę kołka po stronie zewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni. Zabezpiecz naprawiany obszar za pomocą płynu Maruni Sealiner, aby zapobiec wyciekom powietrza. Naprawa jest kompletna. |