Płyn wulkanizacyjny do opon MARUNI SUPER VALKARN G CFC-FREE 200ml
37,54 zł
Ilość
Wkład MARUNI EV MR-14 został specjalnie zaprojektowany do napraw opon w pojazdach elektrycznych, gdzie wymagane są wyższe standardy trwałości i elastyczności. Wykonany z wytrzymałej gumy wzmocnionej włóknami nylonowymi, zapewnia niezawodną naprawę opon radialnych w pojazdach EV, które generują większe obciążenia i moment obrotowy. Produkty przeznaczone do samochodów elektrycznych są bardziej wytrzymałe i elastyczne.
Wkłady EV Maruni MR-14 są dedykowane do nowoczesnych pojazdów elektrycznych, zapewniając bezpieczeństwo i niezawodność naprawy. Dla najlepszych efektów należy stosować je z płynem wulkanizacyjnym MARUNI Super Valkarn oraz uszczelniaczem Sealiner.
Za pomocą szczypiec usuń obce obiekty z otworu w oponie i zaznacz kredą miejsce uszkodzenia | Kilkakrotnie przewiercić uszkodzenie frezem od strony zewnętrznej i wewnętrznej opony | Przełóż kołek przez przeciągacz (w kołkach nowego typu jest to zbędne, gdyż są one wyposażone w drut) |
Usuń folię ochronną z kołka STEM i posmaruj płynem wulkanizacyjnym Super Valkarn | Wprowadź odrobinę płynu Super Valkarn do kanału uszkodzenia | Jeśli dysponujesz kołkiem bez druta prowadzącego, zastosuj przeciągacz kołka |
Przeciągnij kołek ciągnąc szczypcami od strony zewnętrznej opony. Fragment kołka powinien wystawać po stronie wewnętrznej opony. | Odetnij końcówkę kołka po stronie wewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni | Przyłóż łatę do opony i za pomocą kredy zaznacz obszar trochę większy od niej. Zwróć uwagę na prawidłowy kierunek wklejenia wkładu - strzałki powinny wskazywać stopki opony. |
Na zaznaczonym obszarze zastosuj Liquid Buffer do oczyszczenia oraz chemicznego szorstkowania opony. Usuń skrobakiem brud i smar. | Na zaznaczonym obszarze zastosuj Liquid Buffer do oczyszczenia oraz chemicznego szorstkowania opony. Usuń skrobakiem brud i smar. | Przy pomocy odkurzacza pneumatycznego zbierz kurz i opiłki gumy. |
Równomiernie i dokładnie nałóż płyn wulkanizacyjny Super Valkarn na zaznaczony obszar, a następnie zaczekaj aż dokładnie wyschnie. | Po poluzowaniu rozwieracza, usuń warstwę ochronną z wkładu naprawczego i przyłóż ją do opony, nie dotykając palcami obszaru przylegania. Zwróć uwagę na prawidłowy kierunek wklejenia wkładu - strzałki powinny wskazywać stopki opony. | Dokładnie docisnąć wkład naprawczy za pomocą rolki, kierując się od środka ku brzegom, usuwając pęcherze powietrza. |
Odetnij końcówkę kołka po stronie zewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni. Zabezpiecz naprawiany obszar za pomocą płynu Maruni Sealiner, aby zapobiec wyciekom powietrza. Naprawa jest kompletna. |