- Nowości
- Materiały wulkanizacyjneexpand_moreexpand_less
- Ciężarki do wyważania kółexpand_moreexpand_less
- Zaworyexpand_moreexpand_less
- Materiały eksploatacyjneexpand_moreexpand_less
- Narzędziaexpand_moreexpand_less
- TPMSexpand_moreexpand_less
- Klimatyzacja samochodowaexpand_moreexpand_less
- Kompresory i pneumatykaexpand_moreexpand_less
- Urządzenia warsztatoweexpand_moreexpand_less
- Akcesoria do urządzeń warsztatowych
- Outlet
- Polecane
- Markiexpand_moreexpand_less
Montażownica do kół superautomat TECO TH32
TECO TH32 Ultra to innowacyjna, bezłyżkowa i bezdotykowa montażownica opon, dedykowana najbardziej wymagającym profesjonalistom. Coraz większa popularność chromowanych i ponownie malowanych felg aluminiowych sprawia, że kluczowe jest unikanie jakiegokolwiek kontaktu z felgą podczas pracy – nawet z elementami pokrytymi tworzywem sztucznym. Jest w stanie obsługiwać wszystkie typy kół samochodowych i pojazdów dostawczych w zakresie od 13” do 32”.
Cechy:
- Głowica 4-narzędziowa – , 3 pozycje i automatyczna rotacja.
- Narzędzie do dociskania stopki.
- System bezstołowego mocowania koła z hydraulicznym ruchem osiowym.
- Windy:
- Boczna SL z pionowym unoszeniem (80 kg).
- Przednia TOP z podwójną funkcją: podnoszenie i umieszczanie koła na mocowaniu (85 kg).
- Silnik inwertorowy nowej generacji (z falownikiem).
- Ergonomiczne sterowanie pedałowe.
- Rolka do demontażu pierwszej stopki.
- Dolny dysk odbijaka stopki oraz dolna głowica montażowa z niezależnym ruchem.
- Hydrauliczny panel kontrolny.
- Mobilna konsola sterująca.
- Elektroniczny system pompowania Inflatron (standard w wersjach TOP).
- Interaktywny EKRAN DOTYKOWY (TOUCH-SCREEN) z mikroprocesorowym interfejsem TFT-LCD.
Ekran dotykowy
Interaktywny ekran dotykowy umożliwia ustawienie rozmiaru koła w calach oraz automatyczne radialne pozycjonowanie koła względem AUTOMATYCZNEGO REVOLVERA.
TECO TH32 Ultra to pierwsza montażownica, w której oś koła porusza się jednocześnie z narzędziem, co zapewnia maksymalną precyzję i wydajność.
Funkcje ekranu dotykowego:
✔ Elektroniczny wybór średnicy felgi z automatycznym radialnym pozycjonowaniem koła (możliwa mikroregulacja).
✔ Zawsze aktywna kamera, której obraz można wyświetlić na ekranie (standard we wszystkich wersjach poza BASIC).
✔ Wybór 4 programów demontażu opon:
- Normalny
- Run Flat-UHP
- Soft
- Baloon
Windy
Winda przednia - automatycznie umieszcza koło na mocowaniu, z automatycznym ruchem mocowania koła dla łatwiejszej obsługi, obsługiwana przez panel kontrolny.
Winta SL – o podnoszeniu pionowym z automatycznym ruchem mocowania koła dla łatwiejszej obsługi, obsługiwana przez pedały kontrolne.
Mocowanie koła
✅ Nowe opatentowane mocowanie koła:
✔ SZYBKIE, PROSTE, NIEZAWODNE
✔ Kompatybilne ze wszystkimi typami kół
✔ Możliwość użycia dedykowanych kołnierzy i stożków dla większej precyzji
✅ ELEKTROMECHANICZNY STÓŁ OBROTOWY
✔ Sterowanie elektroniczne dla maksymalnej precyzji i wygody operatora
Odbijanie górnej i dolnej stopki
Hydrauliczne odbijanie stopki górnej: dysk obniża się, po czym następuje ruch koła ułatwiający odbicie stopki poprzez kontrolowaną penetrację.
Hydrauliczne odbijanie stopki dolnej: drugi niezależny dysk podnosi się, po czym następuje ruch koła ułatwiający odbicie stopki poprzez kontrolowaną penetrację.
Głowica wielofunkcyjna: 4 narzędzia – 3 pozycje – automatyczny obrót
DEMONTAŻ GÓRNEJ STOPKI
Demontaż pierwszej górnej stopki jest ułatwiony przez nowe narzędzie z ruchomym hakiem. Ta ważna cecha pozwala na łatwą obsługę każdego typu opony, co obejmuje łatwy zacisk, obniżone napięcie i nacisk.
Należy podkreślić, że podczas automatycznego cyklu demontażu, oprogramowanie gwarantuje kompletną ochronę czujników TPMS.
DEMONTAŻ DOLNEJ STOPKI
Dolny niezależny dysk odbijaka porusza się w górę do momentu, gdy opona będzie ustawiona w pozycji demontażu. Operację tę może ułatwić symultaniczny ruch koła.
MONTAŻ DOLNEJ I GÓRNEJ STOPKI
Górny dysk odbijaka oraz wbudowana rolka plastikowa wpychają oponę do wnętrza felgi.
Jeśli trzeba, dolne ramię pomoże w przeprowadzeniu tej operacji przy wyjątkowo miękkich oponach.
Po umieszczeniu narzędzia montażowego głowicy pomiędzy felgą i oponą, plastikowa rolka głowicy automatycznie pomoże pozostać oponie wewnątrz kanału. Obrót mocowania koła oraz pomoc ze strony docisku sprawi, że montaż jest wyjątkowo prostym procesem.
PEDAŁY KONTROLNE:
- Pompowanie
- Mocowanie koła
- Zwalnianie koła
- Obroty mocowania koła
Dane techniczne:
- Średnica felgi: od 13” do 32”
- Maksymalna średnica opony: 1200 mm (47”)
- Maksymalna szerokość opony: 400 mm (16”)
- Siła zbijania stopki (górna i dolna): 900 kg
- Automatyczne mocowanie na stole obrotowym: za pomocą uchwytu
- Moment obrotowy stołu: 1200 Nm
- Prędkość obrotowa stołu: 7-20 obr./min
- Silnik stołu obrotowego: 2-biegowy falownik
- Alternatywna prędkość obrotowa stołu: 7-18 obr./min
- Maksymalny udźwig podnośnika koła: 80 kg (SL) / 85 kg (PL)
- Zasilanie:
- 1-fazowe: 230V – 0,75 kW – 50/60 Hz
- Alternatywne 1-fazowe: 115V – 0,75 kW – 50/60 Hz
- Ciśnienie robocze pneumatyki: 8 bar
- Silnik jednostki hydraulicznej: 0,8 kW
- Ciśnienie robocze hydrauliki: 120 bar
- Waga urządzenia: 500 kg – 550 kg (z podnośnikiem TOP)