Nowości
Materiały wulkanizacyjne
expand_moreexpand_lessCiężarki do wyważania kół
expand_moreexpand_lessZawory
expand_moreexpand_lessMateriały eksploatacyjne
expand_moreexpand_lessNarzędzia
expand_moreexpand_lessTPMS
expand_moreexpand_lessKlimatyzacja samochodowa
expand_moreexpand_lessKompresory i pneumatyka
expand_moreexpand_lessUrządzenia warsztatowe
expand_moreexpand_lessAkcesoria do urządzeń warsztatowych
Polecane
→ OKAZJE ←
Marki
expand_moreexpand_less
Montażownica do kół superautomat TECO TH32

TECO TH32 Ultra to innowacyjna, bezłyżkowa i bezdotykowa montażownica opon, dedykowana najbardziej wymagającym profesjonalistom. Coraz większa popularność chromowanych i ponownie malowanych felg aluminiowych sprawia, że kluczowe jest unikanie jakiegokolwiek kontaktu z felgą podczas pracy – nawet z elementami pokrytymi tworzywem sztucznym. Jest w stanie obsługiwać wszystkie typy kół samochodowych i pojazdów dostawczych w zakresie od 13” do 32”.
Cechy:
- Głowica 4-narzędziowa – , 3 pozycje i automatyczna rotacja.
 - Narzędzie do dociskania stopki.
 - System bezstołowego mocowania koła z hydraulicznym ruchem osiowym.
 - Windy:
- Boczna SL z pionowym unoszeniem (80 kg).
 - Przednia TOP z podwójną funkcją: podnoszenie i umieszczanie koła na mocowaniu (85 kg).
 
 - Silnik inwertorowy nowej generacji (z falownikiem).
 - Ergonomiczne sterowanie pedałowe.
 - Rolka do demontażu pierwszej stopki.
 - Dolny dysk odbijaka stopki oraz dolna głowica montażowa z niezależnym ruchem.
 - Hydrauliczny panel kontrolny.
 - Mobilna konsola sterująca.
 - Elektroniczny system pompowania Inflatron (standard w wersjach TOP).
 - Interaktywny EKRAN DOTYKOWY (TOUCH-SCREEN) z mikroprocesorowym interfejsem TFT-LCD.
 
Ekran dotykowy
Interaktywny ekran dotykowy umożliwia ustawienie rozmiaru koła w calach oraz automatyczne radialne pozycjonowanie koła względem AUTOMATYCZNEGO REVOLVERA.
TECO TH32 Ultra to pierwsza montażownica, w której oś koła porusza się jednocześnie z narzędziem, co zapewnia maksymalną precyzję i wydajność.
Funkcje ekranu dotykowego:
✔ Elektroniczny wybór średnicy felgi z automatycznym radialnym pozycjonowaniem koła (możliwa mikroregulacja).
✔ Zawsze aktywna kamera, której obraz można wyświetlić na ekranie (standard we wszystkich wersjach poza BASIC).
✔ Wybór 4 programów demontażu opon:
- Normalny
 - Run Flat-UHP
 - Soft
 - Baloon
 

Windy
Winda przednia - automatycznie umieszcza koło na mocowaniu, z automatycznym ruchem mocowania koła dla łatwiejszej obsługi, obsługiwana przez panel kontrolny.


Winta SL – o podnoszeniu pionowym z automatycznym ruchem mocowania koła dla łatwiejszej obsługi, obsługiwana przez pedały kontrolne.

Mocowanie koła
✅ Nowe opatentowane mocowanie koła:
✔ SZYBKIE, PROSTE, NIEZAWODNE
✔ Kompatybilne ze wszystkimi typami kół
✔ Możliwość użycia dedykowanych kołnierzy i stożków dla większej precyzji
✅ ELEKTROMECHANICZNY STÓŁ OBROTOWY
✔ Sterowanie elektroniczne dla maksymalnej precyzji i wygody operatora


Odbijanie górnej i dolnej stopki
Hydrauliczne odbijanie stopki górnej: dysk obniża się, po czym następuje ruch koła ułatwiający odbicie stopki poprzez kontrolowaną penetrację.

Hydrauliczne odbijanie stopki dolnej: drugi niezależny dysk podnosi się, po czym następuje ruch koła ułatwiający odbicie stopki poprzez kontrolowaną penetrację.

Głowica wielofunkcyjna: 4 narzędzia – 3 pozycje – automatyczny obrót
 
DEMONTAŻ GÓRNEJ STOPKI
Demontaż pierwszej górnej stopki jest ułatwiony przez nowe narzędzie z ruchomym hakiem. Ta ważna cecha pozwala na łatwą obsługę każdego typu opony, co obejmuje łatwy zacisk, obniżone napięcie i nacisk.

Należy podkreślić, że podczas automatycznego cyklu demontażu, oprogramowanie gwarantuje kompletną ochronę czujników TPMS.
DEMONTAŻ DOLNEJ STOPKI
Dolny niezależny dysk odbijaka porusza się w górę do momentu, gdy opona będzie ustawiona w pozycji demontażu. Operację tę może ułatwić symultaniczny ruch koła.
 
MONTAŻ DOLNEJ I GÓRNEJ STOPKI

Górny dysk odbijaka oraz wbudowana rolka plastikowa wpychają oponę do wnętrza felgi.
 
Jeśli trzeba, dolne ramię pomoże w przeprowadzeniu tej operacji przy wyjątkowo miękkich oponach.
 
Po umieszczeniu narzędzia montażowego głowicy pomiędzy felgą i oponą, plastikowa rolka głowicy automatycznie pomoże pozostać oponie wewnątrz kanału. Obrót mocowania koła oraz pomoc ze strony docisku sprawi, że montaż jest wyjątkowo prostym procesem.
PEDAŁY KONTROLNE:
- Pompowanie
 - Mocowanie koła
 - Zwalnianie koła
 - Obroty mocowania koła
 

Dane techniczne:
- Średnica felgi: od 13” do 32”
 - Maksymalna średnica opony: 1200 mm (47”)
 - Maksymalna szerokość opony: 400 mm (16”)
 - Siła zbijania stopki (górna i dolna): 900 kg
 - Automatyczne mocowanie na stole obrotowym: za pomocą uchwytu
 - Moment obrotowy stołu: 1200 Nm
 - Prędkość obrotowa stołu: 7-20 obr./min
 - Silnik stołu obrotowego: 2-biegowy falownik
 - Alternatywna prędkość obrotowa stołu: 7-18 obr./min
 - Maksymalny udźwig podnośnika koła: 80 kg (SL) / 85 kg (PL)
 - Zasilanie:
- 1-fazowe: 230V – 0,75 kW – 50/60 Hz
 - Alternatywne 1-fazowe: 115V – 0,75 kW – 50/60 Hz
 
 - Ciśnienie robocze pneumatyki: 8 bar
 - Silnik jednostki hydraulicznej: 0,8 kW
 - Ciśnienie robocze hydrauliki: 120 bar
 - Waga urządzenia: 500 kg – 550 kg (z podnośnikiem TOP)