- Materiały wulkanizacyjneexpand_moreexpand_less
- Ciężarki do wyważania kółexpand_moreexpand_less
- Zaworyexpand_moreexpand_less
- Materiały eksploatacyjneexpand_moreexpand_less
- Narzędziaexpand_moreexpand_less
- TPMSexpand_moreexpand_less
- Klimatyzacja samochodowaexpand_moreexpand_less
- Kompresory i pneumatykaexpand_moreexpand_less
- Urządzenia warsztatoweexpand_moreexpand_less
- Akcesoria do urządzeń warsztatowych
- Outlet
- Nowości
- Polecane
Wkład MARUNI MS-10 450mm śr.diagonalny
Indeks: 01/06/28410
58,34 zł
brutto
47,43 zł
47.43 €
netto
Ilość
Wkłady wulkanizacyjne do opon diagonalnych MARUNI typ MS
Nazwa wkładu: | MS-10 |
Rozmiar: | 450 mm |
Liczba warstw: | 8 |
- Wkłady MB/MS służą do naprawy opon diagonalnych, począwszy od samochodów osobowych, aż po maszyny budowlane.
- Są złożone z wzmocnionej mieszanki gumowej i super wytrzymałych wewnętrznych włókien nylonowych.
- Z zewnątrz pokryte są warstwą ochronną, zabezpieczającą przed wpływem wysokiej temperatury.
- Łatwe w zastosowaniu.
- Reakcja adhezji wulkanizacyjnej zachodzi szybko i pewnie.
- Łaty MB/MS można stosować w naprawach na gorąco.
- Najlepiej stosować z płynem wulkanizacyjnym Super Valkarn oraz uszczelniaczem SEALINER.
- Do napraw boku opony należy stosować wkłady MS, do pozostałych - MB.
Naprawa boku opony na gorąco z zastosowaniem materiałów wulkanizacyjnych MARUNI
Potrzebne materiały:
|
Za pomocą noża obrotowego, wyrównać miejsce uszkodzenia od strony zewnętrznej. | Za pomocą stożkowatego kamienia szlifierskiego nadać uszkodzeniu kształt stożka. | Za pomocą szlifierki wolnoobrotowej wyszorstkować uszkodzenie od strony zewnętrznej opony. |
Po stronie wewnętrznej opony narysować krzyż, w którego centrum znajduje się uszkodzenie. | Wyszorstkować miejsce uszkodzenia szlifierką wolnoobrotową. | Za pomocą odkurzacza pneumatycznego usunąć powstałe zanieczyszczenia i pyły. |
Zmierzyć średnicę i głębokość uszkodzenia. | Pokryć uszkodzenie od zewnątrz klejem do napraw na gorąco i odczekać do wyschnięcia. | Pokryć klejem do napraw na gorąco fragment opony, do którego przyklejona zostanie guma Filler i poczekać do wyschnięcia. |
Przyłożyć wycięty fragment gumy Filler do uszkodzenia i docisnąć za pomocą rolki. | Wyciąć pasek gumy FILLER o rozmiarze adekwatnym do uszkodzenia, usunąć folię ochronną i podgrzać na płycie grzewczej. | Wypełnić uszkodzenie gumą FILLER uważając, by do środka nie dostało się powietrze. |
Po wypełnieniu uszkodzenia gumą FILLER, z lekkim nadmiarem, użyć rolki do dociśnięcia wypełnienia. | Zdjąć folię ochronną z gumy umieszczonej po stronie wewnętrznej opony. | Przekrój przez uszkodzenie wypełnione gumą FILLER. |
Zabezpieczyć celofanem naprawiane miejsce od wewnątrz i od zewnątrz opony. | Ogrzać naprawiane miejsce termopresem (około 4 min. na każdy centymetr długości – termopres musi być rozgrzany) | Wyrównać uszkodzenie za pomocą szlifierki wolnoobrotowej. |
Przyłożyć wkład GBS od strony wewnętrznej opony i obrysować go z lekkim nadmiarem. Zwrócić uwagę na prawidłowy kierunek wkładu. | Spryskać wyznaczone miejsce spray’em Liquid Buffer, aby usunąć zanieczyszczenia i tłuszcze z miejsca naprawy. | Za pomocą skrobaka usunąć zanieczyszczenia. |
Wyszorstkować wyznaczony obszar szlifierką wolnoobrotową. | Za pomocą odkurzacza pneumatycznego usunąć powstałe zanieczyszczenia i pyły. | Usunąć folię zabezpieczającą z wkładu, uważając, by nie dotknąć strony przylegającej, a następnie pokryć płynem Super Valkarn G, poczekać do wyschnięcia. |
Przymocować gumę FLOATER do wkładu od strony przylegającej i docisnąć za pomocą rolki, uważając, by pomiędzy wkład a gumę nie dostało się powietrze. W przypadku powstania bąbli, przekłuć gumę igłą. | Odciąć niepotrzebną część gumy, pozostawiając fragment nieco większy od wkładu. | Usunąć folię zabezpieczającą z gumy FLOATER, nie dotykając strony przylegającej. |
Pokryć stronę przylegającą gumy płynem Super Valkarn i poczekać do wyschnięcia. | Posmarować obszar aplikacji wkładu płynem Super Valkarn G i poczekać do wyschnięcia. | Gdy płyn przeschnie, zluzować rozwieracz do opon i zamontować wkład. |
Dokończyć naprawę dociskając wkład rolką, od centrum wkładu w kierunku zewnętrznym, aby usunąć powietrze z miejsca naprawy. | Schemat przekroju naprawy na gorąco |