- Nowości
- Materiały wulkanizacyjneexpand_moreexpand_less
- Ciężarki do wyważania kółexpand_moreexpand_less
- Zaworyexpand_moreexpand_less
- Materiały eksploatacyjneexpand_moreexpand_less
- Narzędziaexpand_moreexpand_less
- TPMSexpand_moreexpand_less
- Klimatyzacja samochodowaexpand_moreexpand_less
- Kompresory i pneumatykaexpand_moreexpand_less
- Urządzenia warsztatoweexpand_moreexpand_less
- Akcesoria do urządzeń warsztatowych
- Outlet
- Polecane
Łatka MARUNI MU-S1 60mm kwadrat do opon 50 szt./pud.
Ilość
Łatka Maruni MU-S1 - kwadrat 60 mm, 50 szt. w pudełku.
Łatki uniwersalne do opon Maruni MU to najpopularniejsze materiały do naprawy opon.
Służą do naprawy przebić opon na zimno. Są uniwersalne - można nimi naprawiać opony radialne jak i diagonalne. Stosuje się je w obszarze czoła, barku i boku opony, w strefach naprawialnych. Należy je stosować w połączeniu z kołkiem STEM, który służy do wypełnienia kanału uszkodzenia.
Naprawa z użyciem łatki Maruni MU jest bardzo trwała, a jednocześnie szybka i ekonomiczna.
Jak naprawić przebitą oponę za pomocą łatki uniwersalnej oraz kołka STEM
Za pomocą szczypiec usuń ciało obce z opony, a następnie zaznacz kredą miejsce uszkodzenia | Kilkakrotnie przewiercić uszkodzenie frezem od strony zewnętrznej i wewnętrznej opony | Usunąć folię ochronną z kołka STEM i posmarować płynem wulkanizacyjnym Super Valkarn |
Wprowadzić odrobinę płynu Super Valkarn do kanału uszkodzenia | Jeśli dysponujesz kołkiem bez druta prowadzącego, zastosuj przeciągacz kołka | Wprowadzić kołek STEM do kanału uszkodzenia od wewnętrznej strony opony |
Odetnij końcówkę kołka po stronie wewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni | Przyłóż łatę do opony i za pomocą kredy zaznacz obszar trochę większy od niej | Na zaznaczonym obszarze zastosuj Liquid Buffer do oczyszczenia oraz chemicznego szorstkowania opony. Usuń skrobakiem brud i smar. |
Za pomocą szlifierki wolnoobrotowej oszorstkuj mechanicznie zaznaczony obszar. | Przy pomocy odkurzacza pneumatycznego zbierz kurz i opiłki gumy. | Równomiernie i dokładnie nałóż płyn wulkanizacyjny Super Valkarn na zaznaczony obszar, a następnie zaczekaj aż dokładnie wyschnie. |
Usuń folię aluminiową z łatki i przyłóż do opony, nie dotykając palcami obszaru przylegania. | Dokładnie docisnąć łatkę za pomocą rolki, kierując się od środka ku brzegom, usuwając pęcherze powietrza. | Odetnij końcówkę kołka po stronie zewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni. Zabezpiecz naprawiany obszar za pomocą płynu Maruni Sealiner, aby zapobiec wyciekom powietrza. Naprawa jest kompletna. |
Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami: Producent i osoba odpowiedzialna za produkt
Odpowiedzialność za produkt
Producent Maruni Industry Co., Ltd. 3-11-1, Shariji, Ikuno-ku 544-0022 Osaka Japonia webmaster@maruni-ind.co.jp 81-6-6716-4171
Osoba odpowiedzialna Świstowski Sp. z o. o Rydygiera 41a 87-100 Toruń Polska safety@swistowski.pl +48566485452