Nowości
Materiały wulkanizacyjne
expand_moreexpand_lessCiężarki do wyważania kół
expand_moreexpand_lessZawory
expand_moreexpand_lessMateriały eksploatacyjne
expand_moreexpand_lessNarzędzia
expand_moreexpand_lessTPMS
expand_moreexpand_lessKlimatyzacja samochodowa
expand_moreexpand_lessKompresory i pneumatyka
expand_moreexpand_lessUrządzenia warsztatowe
expand_moreexpand_lessAkcesoria do urządzeń warsztatowych
Polecane
→ OKAZJE ←
Marki
expand_moreexpand_less
Łatka MARUNI MU-B0 52mm śr.do opon 50 szt./pud.
Ilość
Łatka Maruni MU-B0 - średnica 52 mm, 50 szt. w pudełku.
Łatki uniwersalne do opon Maruni MU to najpopularniejsze materiały do naprawy opon.
Służą do naprawy przebić opon na zimno. Są uniwersalne - można nimi naprawiać opony radialne jak i diagonalne. Stosuje się je w obszarze czoła, barku i boku opony, w strefach naprawialnych. Należy je stosować w połączeniu z kołkiem STEM, który służy do wypełnienia kanału uszkodzenia.
Naprawa z użyciem łatki Maruni MU jest bardzo trwała, a jednocześnie szybka i ekonomiczna.
Jak naprawić przebitą oponę za pomocą łatki uniwersalnej oraz kołka STEM
![]() |
![]() |
![]() |
Za pomocą szczypiec usuń ciało obce z opony, a następnie zaznacz kredą miejsce uszkodzenia | Kilkakrotnie przewiercić uszkodzenie frezem od strony zewnętrznej i wewnętrznej opony | Usunąć folię ochronną z kołka STEM i posmarować płynem wulkanizacyjnym Super Valkarn |
![]() |
![]() |
![]() |
Wprowadzić odrobinę płynu Super Valkarn do kanału uszkodzenia | Jeśli dysponujesz kołkiem bez druta prowadzącego, zastosuj przeciągacz kołka | Wprowadzić kołek STEM do kanału uszkodzenia od wewnętrznej strony opony |
![]() |
![]() |
![]() |
Odetnij końcówkę kołka po stronie wewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni | Przyłóż łatę do opony i za pomocą kredy zaznacz obszar trochę większy od niej | Na zaznaczonym obszarze zastosuj Liquid Buffer do oczyszczenia oraz chemicznego szorstkowania opony. Usuń skrobakiem brud i smar. |
![]() |
![]() |
![]() |
Za pomocą szlifierki wolnoobrotowej oszorstkuj mechanicznie zaznaczony obszar. | Przy pomocy odkurzacza pneumatycznego zbierz kurz i opiłki gumy. | Równomiernie i dokładnie nałóż płyn wulkanizacyjny Super Valkarn na zaznaczony obszar, a następnie zaczekaj aż dokładnie wyschnie. |
![]() |
![]() |
![]() |
Usuń folię aluminiową z łatki i przyłóż do opony, nie dotykając palcami obszaru przylegania. | Dokładnie docisnąć łatkę za pomocą rolki, kierując się od środka ku brzegom, usuwając pęcherze powietrza. | Odetnij końcówkę kołka po stronie zewnętrznej opony w odległości 2-3 mm od jej powierzchni. Zabezpiecz naprawiany obszar za pomocą płynu Maruni Sealiner, aby zapobiec wyciekom powietrza. Naprawa jest kompletna. |
Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami: Producent i osoba odpowiedzialna za produkt
Bezpieczeństwo produktów
Producent
- Maruni Industry Co., Ltd.
- 3-11-1, Shariji, Ikuno-ku
- 544-0022 Osaka
- Japonia
- webmaster@maruni-ind.co.jp
- 81-6-6716-4171
Osoba odpowiedzialna
- Świstowski Sp. z o. o
- Rydygiera 41a
- 87-100 Toruń
- Polska
- safety@swistowski.pl
- +48566485452